OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Kujawska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, al. Kopernika 7 ogłasza przetarg nieograniczony w przedmiocie zamówienia pn:
ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI, USUWANIE AWARII
ORAZ WYKONYWANIE DROBNYCH NAPRAW DŹWIGÓW OSOBOWYCH
USYTUOWANYCH W BUDYNKACH BĘDĄCYCH
W ZASOBACH KUJAWSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ
W INOWROCŁAWIU NA OKRES 2 LAT, TJ.: DO 31.12.2027r.
I. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Spółdzielni (parter - BIURO PODAWCZE),
w terminie do 28.10.2025 r. do godziny 14.30.
- Pierwsza koperta powinna zawierać wszystkie dokumenty wymagane w postępowaniu przetargowym i zostać oznaczona tytułem:
OFERTA Z DOKUMENTAMI
ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI, USUWANIE AWARII
ORAZ WYKONYWANIE DROBNYCH NAPRAW DŹWIGÓW OSOBOWYCH
USYTUOWANYCH W BUDYNKACH BĘDĄCYCH
W ZASOBACH KUJAWSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ
W INOWROCŁAWIU NA OKRES 2 LAT, TJ.: DO 31.12.2027r.
- Druga koperta powinna zawierać ofertę cenową i zostać oznaczona tytułem:
OFERTA CENOWA
ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACJI, USUWANIE AWARII
ORAZ WYKONYWANIE DROBNYCH NAPRAW DŹWIGÓW OSOBOWYCH
USYTUOWANYCH W BUDYNKACH BĘDĄCYCH
W ZASOBACH KUJAWSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ
W INOWROCŁAWIU NA OKRES 2 LAT, TJ.: DO 31.12.2027r.
II. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
- Otwarcie OFERT Z DOKUMENTAMI nastąpi w dniu 28.10.2025 r. o godz. 14.30 w siedzibie Kujawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Inowrocławiu, al. Kopernika 7 - sala konferencyjna na parterze, bez udziału Wykonawców.
- Otwarcie OFERT CENOWYCH nastąpi w dniu 30.10.2025 r. o godz. 14.30 w siedzibie Kujawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Inowrocławiu, al. Kopernika 7 - sala konferencyjna na parterze, bez udziału Wykonawców.
- Po otwarciu OFERT Z DOKUMENTAMI oraz OFERT CENOWYCH zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego informacja z otwarcia, z wyszczególnieniem Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zaproponowane przez nich ceny.
III. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- Ofertę należy przygotować zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej Spółdzielni www.ksmino.pl
- Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne zadania, jednak wyłącznie zgodnie z podziałem opisanym w specyfikacji.
Dokumenty do pobrania:
- Rozstrzygnięcie

- Informacja po otwarciu ofert cenowych

- Rozstrzygnięcie I etapu

- Informacja po otwarciu ofert z dokumentami

- I uzupełnienie

- I uzupełnienie - parametry techniczne

- SIWZ

- Załącznik nr 1

- Załącznik nr 2

- Załącznik nr 3

- Załącznik nr 4

- Załącznik nr 1.1

- Druki

- Druk 5

- Druk 6
